  • Data: 2005-12-21 10:46:37
    Temat: Re: Umowa przedwstepna -Pytanie
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie możesz dochodzić wykonania umowy. Możesz też wyznaczyć
    > dodatkowy termin na dokonanie przez niego zapłaty, a potem od umowy
    > odstąpić.

    Jak mam wyznaczyc ten dodatkowy termin. Poinformowac go telefonicznie czy
    listownie? W koncu on zawsze moze powiedziec ze o niczym nie wiedzial ze o
    niczym go nie informowalem.

    Po odstąpieniu powinieneś zwrócić zaliczkę. Nie widzę podstaw
    > by druga strona odstąpiła od umowy.

    Jezeli zwroce mu zaliczke to jestem stratny kilka tysiecy z winy kupujacego
    wiec dlaczego mam mu zwracac zaliczke?

    Pzodrawiam