  • Data: 2008-11-17 22:24:53
    Temat: Re: Umowa pomiędzy osobami fizycznymi - kto płaci podatek?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mike w <news:gfsn1r$336$1@news.onet.pl>:

    > "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote in message

    > Myślę, że koledze chodzi o sytuację: firma zleca zwykłemu śmiertelnikowi.
    > Odrobina chęci wystarczy... ech...

    Myśl i nie echacj...

    Mówisz, że umowa "kupna-sprzedaży" jest zawarta pomiędzy kupującym i
    sprzedającym, a nie pomiędzy sprzedającym i kupującym...?

    Tak, chciałem zwrócić uwagę na "precyzję", nie widzę w nagłówkach
    x-no-archive a możliwe, że za jakiś czas ktoś się powoła na omawianą
    wiadomość, załączy link do google, że scream napisał to i tamto, mike
    podziękował i będą szczęśliwi, nie wnikając -- kto i za co podatek
    odprowadził.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]