  • Data: 2006-04-22 08:28:45
    Temat: Re: Umowa o zakazie konkurencji.
    Od: MAYDAY <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Oczywista bzdura, zakaz konkurencji może odnosić się wyłącznie do
    > zakresu czynności _konkretnego_ pracownika i wynikać z zajmowanego
    > przezeń stanowiska, itd.

    no tak jest napisane w umowie którą dostałem.

    > Powinieneś rozważyć czy zamierzasz prowadzić działalność konkurencyjną w
    > tak szerokim tego słowa znaczeniu - jeśli nie, nie widzę problemów.
    > Zawsze będziesz mógł zwrócić się do sądu o rozstrzygnięcie sporu.

    wg tej umowy to nawet przygotowanie terenu pod budowę można uznac za
    nariszenie konkurencji. Czyli jak ktoś mnie poprosi o to i wezmę za to
    pieniądze to złamię umowę. Różnie w życiu bywa, dzisiaj robię to kiedy
    indziej inne rzeczy. Czasami też zajmuję się składaniem komputerów,
    doradztwem, w wolnych chwilach, wg umowy to podlega zakazowi.