  • Data: 2011-04-24 15:00:20
    Temat: Re: Umowa o pracę i zakaz konkurencji
    Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Zakres umowy o zakazie konkurencji dotyczy działalności konkurencyjnej

    > wobec pracodawcy, zaś określają go zapisy art. 101^1 i 101^2 kodeksu pracy.

    > Pisząc oprogramowanie nie musisz zatem pytać pracodawcy czy możesz

    > sprzedawać galoty na bazarze. Nawet nie ma potrzeby go o tym informować -

    > nie jego rzecz.

    > --

    > Jotte

    > Niech te święta się wreszcie skończą, bo, qrna, nie wyrobię...

    ale czy mogę nie podpisać tej umowy bez konsekwencji, albo jakie będą mi
    przysługiwać prawa, jeśli za niepodpisanie tej umowy zostanę zwolniony? Tych
    zapisów jest tam jeszcze cała masa i co kolejny to bardziej absurdalny od
    poprzedniego. Łącznie umowa ma z 10 stron i przewiduje taką inwigilację zarówno
    podczas pełnienia stosunku pracy, jak i po jego zaprzestaniu, że rząd Chin chyba
    mniej inwigiluje swoich obywateli :/ Poprzewracało się w głowach... :(