  • Data: 2011-04-24 20:04:06
    Temat: Re: Umowa o pracę i zakaz konkurencji
    Od: smerf <s...@a...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:772f.0000000b.4db43b04@newsgate.onet.pl...

    > Jakiego rodzaju konsekwencje masz na myśli?

    > Normalnie - będziesz miał prawo wnieść pozew do sądu pracy i żądać przywrócenia do
    pracy, odszkodowania i co tam jeszcze chcesz. Tylko wątpię, czy
    > odmowa podpisania tej umowy będzie na świadectwie pracy podana jako oficjalny powód
    wypowiedzenia.

    Wpisza na swiadectwie pracy tylko "rozwiazanie umowy za wypowiedzeniem". Koniec.
    Moga natomiast na pismie wypowiedzenia napisac ze rozwiazuje umowe bo nie podpisales
    umowy o zakazie konkurencji.
    Czyli na papierze ktory i tak wrzucasz do kubla.

    Moja rada sprobowac negocjowac zapisy umowy lub olac takiego pracodawce i szukac
    innego