  • Data: 2011-04-24 15:42:57
    Temat: Re: Umowa o pracę i zakaz konkurencji
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:772f.0000000b.4db43b04@newsgate.onet.pl...

    > ale czy mogę nie podpisać tej umowy bez konsekwencji,
    Jakiego rodzaju konsekwencje masz na myśli?

    > albo jakie będą mi
    > przysługiwać prawa, jeśli za niepodpisanie tej umowy zostanę zwolniony?
    Normalnie - będziesz miał prawo wnieść pozew do sądu pracy i żądać
    przywrócenia do pracy, odszkodowania i co tam jeszcze chcesz. Tylko wątpię,
    czy odmowa podpisania tej umowy będzie na świadectwie pracy podana jako
    oficjalny powód wypowiedzenia.

    > Tych
    > zapisów jest tam jeszcze cała masa i co kolejny to bardziej absurdalny od
    > poprzedniego.
    Nie masz w Polszcze przymusu podpisywania umów.

    --
    Jotte