  • Data: 2005-11-01 21:47:50
    Temat: Re: Umowa o pracę - badanie lekarskie
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 22:33:15 +0100, Nixe napisał(a):

    > Zgoda. Jeśli zmienia się stanowisko, warunki, technologie, jak to określasz,
    > to siłą rzeczy pracodawca może zechcieć (a wręcz powinien) skierować na
    > badania wstępne, które zawierać będą w sobie badania specjalistyczne, którym
    > nie poddał się wcześniej nowy pracownik. Jeśli to jednak to samo albo bardzo
    > podobne stanowisko (a tak jest w przypadku autora wątku), to nie ma potrzeby
    > takich badań powtórnie przeprowadzać. Po co bowiem robić ponowne np. badania
    > wzroku, jeśli mają ważność przez np. dwa lata, a sam wzrok jest idealny?
> [...]

    Ależ pracodawca nie może oceniać na ile jego stanowisko pracy jest podobne
    do poprzedniego. Kontrola PIP zawsze sprawdzi aktualność zaświadczenia
    przeprowadzonego po skierowaniu przez konkretnego pracodawcę. Czy wzrok
    jest nadal idealny czy już mniej - oceni lekarz.
    Zaś co do RTG - tego nie robi się na wszystkich stanowiskach, ze
    zdziwieniem dowiedziałem się niedawno, że nauczycielom je serwują.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||