  • Data: 2005-11-03 14:00:45
    Temat: Re: Umowa o pracę - badanie lekarskie
    Od: t...@c...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A na jakich stanowiskach się nie robi?
    > U nas każdy miał badanie RTG - od recepcjonistki w biurze, poprzez inżyniera
    > serwisowego do pracownika fizycznego na wysokościach.

    A no widzisz - mi np nie kazali zrobic RTG, a jedynie badanie okulistyczne i
    internistyczne (czyt. wywiad + osluchanie stetoskopem). Mam to na swiezo - od
    wczoraj zaczelam. Stanowisko - referendarz prawny, pracownik biurowy, przy
    komputerze. A ze nauczycielom robia.... moze ma to jakis zwiazek z
    charakterystycznymi dla tej profesji chorobami zawodowymi.