  • Data: 2005-11-01 21:16:00
    Temat: Re: Umowa o pracę - badanie lekarskie
    Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:15ba7q4mqqfg6.dlg@konto.kaji...

    > No nie wiem, tak mi lekarka w pracy powiedziała. Jak mam przy sobie wyniki
    > badań nie starsze niż pół roku to lekarz może po obejrzeniu tych wyników
    > nie
    > dawać skierowania na ponowne badania.

    hmm na takie badania to nie lekarz kieruje. Lekarz to kieruje na
    poszczegolne badania pozwalajace na podpisanie zdolnosci do pracy ... - no
    chyba ze pracujesz u lekarza :>

    > Na ogół badania kontrolne, pracownicze przeprowadzane są raz na rok.

    no popatrz, a u mnie w pracy (gornictwo) badania kontrolne sa wystawiane
    przez lekarza z 2 letnia data waznosci
    Na rok to moze emeryci albo innej masci chorowici ...

    > Bo tak jest :-) Jak się ma jakieś "nieprzeterminowane" wyniki badań, to
    > dobrze je wziąć ze sobą.

    To prawda bo najczesciej lekarz przepisze takie badania - czego nie powinien
    robic wg mnie