  • Data: 2005-02-13 23:46:07
    Temat: Re: Umowa o dzielo - przepisy o rekojmi
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

    *PIT* wrote in <news:cuon3k$oto$1@julia.coi.pw.edu.pl> :

    > Zamawiajacy stwierdzil, ze umowa jest poprawnie wykonana
    > i wyplacil pieniadze.
    >
    > Teraz po kilku miesiacach, stwierdza, ze sa jakies
    > niedogodnosci.

    niedogodności to nie są wady. Uzytkując przez pare miesiecy nie
    zauważyli? Przyjeli dzieło, potwierdzili wykonanie, wypłacili kase,
    koniec.

    > Okazuje sie, ze zmienila sie z jego strony koncepcja
    > pewnych rozwiazan w systemie wiec z tego tytulu, ze to
    > ja tym sie zajmowalem chce bym to ja to poprawial

    jesli zmienili koncepcje to powiedz ze to juz nie lezy w twoich
    zainteresowaniach bo nie jestes ich pracownikiem.

    > - i to jeszcze za darmo.

    ROTFL

    > Chodzi tu np. o pewne zmiany kosmetyczne interfejsu,
    > logike dzialania interfejsu.

    Dla nich to może wygląda na kosmetykę - ale dla ciebie sie okaze że
    połowę kodu bedziesz przerabial, pisał od nowa. Za friko

    > Wczesniej przykladowo zamawiajacy nie mial zastrzezen,
    > a nawet sam zaproponowal pewne rozwiazania twierdzac ze
    > tak ma byc i juz. Teraz chce by bylo inaczej i swoje zmiany
    > chce podciagnac pod usterke.

    najlepszy pracownik - darmowy pracownik.

    > Jak z tego wybrnac nie uciekajac sie do drogi sadowej?

    zasugerowac im ze masz dupokryje (potwierdzili, wyplacili, dzialalo
    juz pare miesiecy i dalej dziala jak nalezy), a ich prawnik ma gdzies
    czy przegra bo i tak mu zaplacą.

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.