eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa › Re: Umowa
  • Data: 2003-07-15 16:15:17
    Temat: Re: Umowa
    Od: " Student X" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "poilkj" napisał w wiadomości...
    > Dopóki nie zakceptujesz nowego regulaminu obowiązuje cię stary.
    > W regulaminie powinien być zawarty sposób postępowania na tę okazję.
    Tzn,
    > jak operator ma zawiadamiać o zmianie regulaminu tudzież ile czasu masz
    na
    > rozwiązanie umowy lub zaakceptowanie nowego.

    1) Niestety (albo stety), w regulaminie nie ma żadnej adnotacji dotyczącej
    sposobu postępowania w tej sytuacji. Po prostu przyszło ogólne pisemko, w
    którym było napisane, mimochodem: "(...)" w załączniku (na odwrocie
    pisma) jest aktualny REGULAMIN Naszej Firmy korzystania z usług, z którym
    uprzejmie prosimy się zapoznać". I nic poza tym. Zatem wiążący jest dla
    mnie STARY czy NOWY regulamin?

    2) Czy jeżeli chciałbym "odejść" od firmy przysługuje mi jakieś
    odszkodowanie z tytułu zmiany warunków świadczenia usług przez Operatora
    (np. zwrot kosztów aktywacji)? Uważam, że usunięcie zapisu o gwarantowaniu
    przepływności to istotne naruszenie warunków świadczenia usług.

    3) A co się stanie w sytuacji, gdy nic ja oraz Operator nie zrobimy w
    obecnej sytuacji (nie nastąpi "oficjalna" akceptacja - czy wówczas
    obowiązuje STARY czy NOWY regulamin?

    Proszę o pomoc

    Pozdrawiam

    Student X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1