  • Data: 2003-04-10 16:01:51
    Temat: Re: Umowa???
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje za szybką odpowiedź.

    > Czy w umowie masz napisane szczegółowo od której do któej masz być
    > codziennie, albo ile godzin dziennie w miesiącu masz tam być. jak nie to
    > ustalcie to i niech to będzie koniecznie.

    Dobra uwaga. Wydaje mi się (nie mam tej umowy przed sobą), że nie jest to
    ustalone.

    > Cała rzecz polega na tym, że z tytułu umowy zlecenia nie przysługuje ci
    > urlop, zwolnienie lekarskie itp itd.
    > Czyli jak się rozchorujesz, to masz prawo (czyt. obowiązek znaleźć sobie
    > zastępcę, za którego odpowiadasz.)

    Wlaśnie czytam Kodeks Cywilny art. 734-751 - dotyczą zlecenia.
    Faktycznie - jest tam napisane o zastępstwie.

    Czy można natomiast w umowie wskazać:

    >Spory mogące wynikać na tle niniejszej umowy strony podają rozstrzygnięciu
    >przez sad miejscowo właściwy dla Zleceniodawcy.

    ?

    Wiadomo, że jest do wygodne dla jednej ze stron ale nie koniecznie dla drugiej.