  • Data: 2003-04-11 13:19:54
    Temat: Odp: Umowa???
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcinie!
    Jak wyobrazasz sobie pracę w sklepie bez nadzoru kierowniczego, jesli nie
    jest to sklep sprzedawcy? Godziny pracy sklepu sa okreslone odmiennymi
    przepisami albo uchwala rady gminy etc. Więc nie będzie tu dowolności (chyba
    że będziemy gdybać, że jest tam zatrudnionych więcej osób itp. ale nie o to
    tu chodzi.
    Moja sugestią było to, że ustawa powinna być umową o pracę a nie zlecenia.
    Wiesz, mam za sobą dość ciężką przeprawę przez ustalanie stosunku pracy z
    byłym zleceniodawcą ( o dziwo wygraną).
    I dlatego moja wypowiedź i moja opinia jest dla mnie OCZYWISTA
    pzdrw.
    Joanna