  • Data: 2006-11-03 10:19:31
    Temat: Re: Ulga podatkowa od spadku - co po 1 stycznia 2007?
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Łukasz N napisał(a):
> [...]
    Hmm... Do nabycia własności czy powstania obowiązku podatkowego? Jak
    widzisz w mojej sytuacji ma to zasadnicze znaczenie.
    Proszę, odpowiedz lub podaj mi link, gdzie mogę znaleźć treść
    tego projektu, to sobie sama poczytam, po co mam zawracać głowę
    ludziom w internecie. Dziękuję z góry za pomoc oraz za tę
    dotychczasową przede wszystkim :-)