  • Data: 2006-11-02 21:17:54
    Temat: Re: Ulga podatkowa od spadku - co po 1 stycznia 2007?
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1162479488.245273.115990@h54g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    Łukasz N napisał(a):
    > (według projektu) będzie miała zastosowanie również do nabycia własności
    > rzeczy lub praw majątkowych, które nastąpiło po dniu 12 maja 2006 r.
    Hmmm... Mój Ojciec zmarł 2 stycznia 2006 - czyli przed 12 maja, a
    sprawa spadkowa odbyła się w sierpniu. Którą datę zatem mam
    traktować jako datę nabycia własności?

    Art. 924. Spadek otwiera się z chwilą śmierci spadkodawcy.

    Art. 925. Spadkobierca nabywa spadek z chwilą otwarcia spadku.
    Forum Prawników - www.advokat.com.pl