  • Data: 2024-06-29 23:23:50
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2024 o 17:57, Shrek pisze:

    > Bez przesady. Natomiast dziwi mnie że policjant (od
    > cyberbezpieczeńśtwa;) potępia że ktoś nie rzuca swoimi danymi na lewo i
    > prawo w sieci.

    Ja ne potępiam. Żyjemy w wolnym kraju. Po prostu zwróciłem uwagę na
    pewną zaobserwowaną przeze mnie prawidłowość i tyle. Ja po prostu wiem,
    że jak ktoś bedzie chciał mnie znaleźć, to imię i nazwisko jest akurat
    najmniejszym problemem.

    Mam sporo wrogów. Ale trzeba do tego podchodzić zdroworozsądkowo.
    --
    (~) Robert Tomasik