  • Data: 2024-07-01 07:09:27
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O ile twoje imie i nazwisko jest prawdziwe, to przecież wcale cię nie
    > trzeba szukać...

    Nazwisko i imię może być prawdziwe, ale może wskazywać na inną osobę. I
    to nawet nie będzie kodeksowa kradzież tożsamości. A Usenet jest dość
    specyficznym medium gdzie pewnie ponad 90% uzytkowników jest technicznie
    (IT) w miarę zaawansowana, czytaj, nawet jesli juz nie korzystają, mogą
    sprawdzic co się tu dzieje.

    Weź takiego mnie. Nie masz w zasadzie żadnej gwarancji, że to co
    znajdziesz na www po nazwisku i ujawnianej przeze mnie od czasu do czasu
    lokalizacji i innych informacji dotyczy tej osoby, na którą wskazują
    imie i nazwizko, oraz dane z www. Na podstawowym poziomie nie masz tego
    jak zweryfikować. Musiałbys zastawić na mnie jakąś pułapke w stylu linka
    do serwera www, do którego logów masz dostęp, ale nawet tu nie wiesz,
    czy nie otworzę tego po vpn :)

    --
    Marcin