  • Data: 2024-06-29 14:33:45
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2024 o 13:33, Shrek pisze:
    > Tylko są źle rozumiane przez większość, która się nie podpisuje
    > nazwiskiem.

    Ci niepodpisujący się nazwiskiem przeważnie doskonale zdają sobie
    sprawę, jakie bzdury wypisują i po prostu wstydzą się podpisać. A i
    czasem ciężko by im było zmieniać te podpisy, by samych siebie popierać
    zmieniając sobie podpisy. Niektórym się wydaje, że jak sobie VPN włączą,
    albo zmieniając dostawcę internetu, to nie widać, że to ten sam użytkownik.

    Przy czym naprawdę nie ma zakazu robienia z siebie debila publicznie. Ja
    sobie po prostu kolorem znaczę dla siebie i zapoznaję się z tymi
    głupszymi wywodami, jak mi się nudzi.

    --
    (~) Robert Tomasik