eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
  • Data: 2022-05-28 13:30:12
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2022 o 11:35, Kviat pisze:

    > https://www.medonet.pl/zdrowie,psychopata---definicj
    a--cechy--leczenie,artykul,1728991.html
    > "ogromna łatwość i umiejętność usprawiedliwiania własnych zachowań,
    > szczególnie tych moralnie podejrzanych; psychopata jest mistrzem
    > podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo
    > wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie
    > postrzega swojego zachowania)."

    To rozumowanie ma jednak kilka słabych stron. Po pierwsze, to że staram
    się coś rozumieć, albo wyjaśnić w żaden sposób nie uzasadnia wniosku, że
    pochwalam ten występek albo usprawiedliwiam. Po prostu stwierdzam, ze
    tam jest wojna i ludzie strzelają do siebie - to trochę inna sytuacja,
    niż latający z bronią po Warszawie bandzior.

    Po drugie zwracam ci uwagę na fakt, że ja nie siedzę na Ukrainie i nie
    strzelam do nikogo. Po prostu denerwują mnie klepiący w klawiatury
    idioci, którzy próbują pouczać innych nie mając zielonego pojęcia o
    realiach, w jakich tamci muszą podejmować decyzje.

    Po trzecie żołnierz walczy o swoje i swoich kolegów życie. Mało kto na
    misji odczuwa to, że reprezentuje majestat Polski i bohatersko
    broni NATO. Życie kolegi z BRDM-a, które możesz uratować właściwie
    obserwując wyznaczony ci sektor jest o wiele bardziej racjonalnym
    argumentem, niż pokój światowy, dobro Polski i inne dyrdymały powielane
    na odprawach.

    Po czwarte, wojna ma to do siebie, że po prostu żołnierze strzelają do
    siebie. I oczywiście możesz zamiast granatnika wziąć rower i czaić się z
    nim na wrogi transporter, albo czołg, ale po prostu nie jest to zbyt
    mądre. Żołnierz nie po to jest, by bohatersko ginąć, ale po to, by
    zabijać wroga. Wróg może sobie nawet na bohaterstwo pozwolić.

    Po piąte, nikt nie jest jasnowidzem i nie może przewidzieć, że kryjący
    się za słupem zamiast granatnika ma rower i reklamówkę z zakupami.

    Dlatego też dostrzegam te inne aspekty na filmiku.

    > Tak. A twoim zdaniem nie?

    no widzisz, do jakich kretyńskich wniosków prowadzą Twoje wywody.

    > Powinni to zrobić jak najszybciej, zanim zabiją i zgwałcą jeszcze
    > więcej ludzi. Historia zna takie przypadki, że niestety, zanim
    > zdążyli popełnić samobójstwo (albo ich np.powiesili) wymordowali masę
    > ludzi. Więc tak, powinni się sami wystrzelać. Im szybciej tym
    > lepiej.

    Możesz spróbować ich przekonać. Mnie nie przekonałeś.

    > Ty wiesz ilu ludzi ucieszyło się z samobójstwa Hitlera? Zgadniesz
    > dlaczego?

    Bo wiele win można było na niego zrzucić.

    > Dziecko drogie, nie napisałem, że byłoby to uzasadnione. Napisałem,
    > że miałbyś uzasadnienie do dywagacji o niejednoznacznej sytuacji.

    a gdyby się wysadzili we Władywostoku, to nie/ W czymże ta Moskwa sobie
    zasłużyła na szczególne traktowanie?

    > Jeśli bandyta zakłada mundur, to nadal jest bandytą, tyle że w
    > mundurze.

    Oczywiście, ze masz rację. Co nie zmienia faktu, ze nie każdy
    zakłócający mundur staje się bandytą.

    > Jest jeszcze coś, czego nie rozumiesz? Śmiało pytaj.

    pewnie Cię to zaskoczy, ale wielu rzeczy nie wiem, ale akurat nei
    wydajesz mi sie osobą na tyle wiarygodną, by Cię o nie pytać.

    > ??? ????? fiutinowska onuco. I nie wracaj Piotr

    Pisząc do Piotra, którego uważasz uważasz za fiutynowską onucę, by
    poszedł na huj kogo tak konkretnie miałeś na myśli? No bo zakładam, Twój
    poziom paranoi nie osiągnął takiego powodu, że myślałeś o sobie. O mnie
    pewnie tez nie, bo inaczej mam na imię. Oczywiście możesz sobie składać
    podobne rezolucje do woli, bo mało kto bierze to poważnie, ale tak mnie
    to zainteresowało.

    --
    Robert Tomasik