  • Data: 2022-05-28 23:46:01
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2022 o 16:43, Shrek pisze:

    > Tak - cywile rzucili się z kałaszami na czołgi a potem ruscy te kałasze
    > zabrali, żeby wrobić się w zbrodnie. No albo to ukraincy pozabierali jak
    > już ruskim się municja skończyła żeby do nich strzelać.

    NA zdjęciach nie ma w ogóle ruskich, więc co do zasady broń mogli
    pozabierać i ruscy, i Ukraińcy, a nawet Romowie. przecież to zdjęcie nie
    pochodzi z chwili, gdy dron kręcił film. Nawet nie wiadomo, czy to ten
    sam rowerzysta.

    >  > To, że nie widać u niego
    > Przecież jest film. Widzisz tam granatnik? Czy taktyka tego rowerzysty
    > przypomina w czymkolwiek taktykę ataku granatnikiem z zaskoczenia? No to
    > przestań się ośmieszać.

    Gdyby rowerzysta miał naszego KOMAR-a, to na filmie nie zobaczymy, ale
    osobiście wątpię, by miał. Problem w tym, że jak gość wyzierał z za
    przesłony, to żołnierz z BWP też nie był w stanie tego stwierdzić.

    > W czym konkretnie niepasuje?

    Nie pasuje film do fotki. Na fotce są samochody w poprzek ulicy, są
    zwłoki dwóch ofiar, przy czym żadna z nich na postrzeloną z działa nei
    wygląda. na filmie widać strzały z działek.

    --
    Robert Tomasik