  • Data: 2022-05-28 13:41:56
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2022 o 10:25, Shrek pisze:
    > Tak czy inaczej strzelali do niego a nie do słupa. Sprawa jest jasna -
    > koleś nie żyje, widać że pancerfaufta nie miał i zrobili to albo orki,
    > albo ukraincy, bo innych w okolicy nie ma. Pan z brzytwą mówi, że po
    > prostu zastrzeliły go kacapy. Dla mnie koniec tematu. Kacapy popełniły w
    > buczy i nie tylko zbrodnie wojenne. Jakbyś nie podchodził do tematu nie
    > da się tego zmienić.

    Jasna, to jest dla Ciebie, bo chcesz, by była oczywista. Dla mnie
    niestety, im więcej tu się podsuwa argumentów, tym bardziej one są
    niespójne i wzbudzają więcej wątpliwości. To, że nie widać u niego
    granatnika, to żaden dowód. na filmiku może go być nie widać. na zdjęciu
    mógł zostać już zabrany. No i front, to nie gra sportowa, gdzie
    sportowcy stają naprzeciwko siebie z gołymi pięściami, szablą, floretem,
    albo z jednakowym rodzajem broni palnej (tu już obok siebie).

    > Oczywiście - tylko jak z teorią spiskową, że ladowanie na księżycu
    > zostało nagrane w studiu - łatwiej niż nagrać w studiu i utrzymać
    > tajemnicę było... tam polecieć. Tak samo tu - po co ukraincy mieliby
    > robić jakieś niesamowite mistyfikacje, skoro wystarczy z nawiązką to co
    > kacapy odpierdalają naprawdę?

    Gdyby zrobili "niesamowitą mistyfikacje", to bym nic nie mówił. Ale tu
    właśnie nie ma żadnej mistyfikacji. Tu po prostu nie pasują do siebie
    dowody. Fotka zwłok rowerzysty nie pasuje do filmu z drona. Nie ten
    czas, albo nie to miejsce. Zwłoki ofiary nie pasują do widocznego na
    filmie zdarzenia, bo gdyby ofiara została trafiona pociskiem z działka,
    to by trochę inaczej wyglądała. Gdyby strzelcy z BWP mieli zamiar
    odeprzeć pojedynczego piechura, to by oddali kilka strzałów z karabinu
    maszynowego, a nie strzelali do niego z działka. A strzelali z działka,
    bo to nie jest "dymek" z karabinu. Najprawdopodobniej załogi BWP
    strzelali w kierunku domniemanego przeciwnika i trudno ich winić za to,
    ze przeciwnik zabrał rower i siatę na zakupy zamiast adekwatnego
    granatnika.

    --
    Robert Tomasik