    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <t6qk18$5s8$1@gioia.aioe.org> <6290dc6d$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qnta$2si$1@gioia.aioe.org> <6290e8cc$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t6qus1$1ffk$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <62911f18$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <6KekK.65577$tX09.35114@fx10.ams1>
    <6291be9a$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <6291d1ad$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <6291dc64$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <62920a85$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <M2AkK.240870$7p1.192146@fx04.ams1>
    <6293472d$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <yOTkK.339084$4Og.41001@fx08.ams1>
    <62951378$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <TCdlK.5861$b21.5672@fx11.ams1>
    <o689vmgs4tyl$.1ftcrufyamai0.dlg@40tude.net> <qNAlK.6$j01.0@fx03.ams1>
    Date: Thu, 2 Jun 2022 12:24:31 +0200

    On Wed, 01 Jun 2022 03:11:18 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nie nie, strzelili tym co narobił dymku, ale rowerzysta się nie przejął,
    > to mogli go skosić jakąś seria.

    A km nie zrobilby dymku, czy np podejrzewasz, ze z innego miejsca
    strzelali?

    > Ale to nie był przykład wojenny a po prostu ilustrujący różnicę gdy mamy
    > bądź nie rozpoznany cel.

    ale "cel" to juz jakos blisko wojny stawia sprawe.

    Czy masz na mysli wrzucenie w czasach pokoju granatu przez przypadkowe
    okno, a potem sie okaze, ze za tym oknem bylo przedszkole, albo puste
    pomieszczenie, albo cala gama mozliwosci.

    > Jak oberwie przypadkiem lub w wyniku błędu w ocenie ale przy prawidłowej
    > ocenie (w sensie, że wyglądało, że to np. wojskowy), to pewnie
    > przechodzącego. Jak oberwie gdy ktoś widząc, że to cywil, lub mogąc tak
    > przypuszczać, go zakatrupił, to wina kacapa.

    Ale jak "front przechodzi", to zolnierze podejrzewaja, ze kazdy
    przechodzący to wróg ...

    > Myślę, że wszyscy rozumieją, że z tymi cywilami różnie być może, ale
    > jest jednak różnica w zabiciu kogoś bo wyglądało, że to żołnierz, a
    > strzelanie do wszystkiego co się rusza.

    Jak walki w miescie trwaja, to jakos tak sie robi.

    Ale w Buczy wtedy chyba nie trwaly.

    > Albo taki był modus operandi niektórych kacapich grup, a jak się zrobił
    > raban z Buczą to ich trochę na smycz wzięli.
    > Jakoś ostatnio tez mało słychać i kradzierzach AGD i innych?

    Wycofuja sie, to juz wszytko cenne rozkradzione :-)

    No dobra - w niektorych miejscach nacierają.

    J.