    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukradziony opis aukcji
    Date: Wed, 17 Apr 2013 09:36:49 +0200

    > A szalbierza ktoś zeżarł?

    szalbierz <<oszust, szachraj>> o szalbierski

    Jednak ,,podprowadzenie'' wartości niematerialnej z oszustwem mniej mi
    się kojarzy niż kradzież.

    oszustwo <<świadome wprowadzenie kogoś w błąd lub wykorzystanie czyjegoś
    błędu dla własnej korzyści>>

    a wykorzystując cudzą własność niematerialną niezgodnie z prawem nie
    wprowadzam w błąd tamtego ani w zasadzie nie wykorzystuję jego błędu, bo
    przecież np. wystawienie rzeczonego opisu na aukcję nie było błędem
    Budzika.

    > Nie powiesz mi, że w 100% nie spełnia wymienionych wyżej wymogów.

    No na mój gust to nie spełnia ani w 0,00000001%

    --
    Przemysław Adam Śmiejek