  • Data: 2012-10-15 21:42:56
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > Mogę Ci tylko współczuć i proponować zająć się czymś innym :-)

    W zyciu. Za duzo kasy przynosi. A bedzie jeszcze wiecej.
    Informacja i wiedza zawsze była w cenie.

    > Tak samo jak mogę współczuć producentowi ubrań którego wykończyła tania
    > produkcja z Chin. Zresztą podstaw sobie co tylko chcesz.

    No właśnie nie do końca jest to prawdą.
    Są pewne dziedziny, które wymagają wiedzy i tej nie da sie zastąpić ani
    skopiować.

    > Druga opcja. (moja ulubiona) :-) to właśnie w Twoim przypadku przydaje
    > się państwo które tu akurat powinno zadziałać i nasze podatki na jakieś
    > gratyfikacje przeznaczyć dla dobra ogółu.

    Nie znoszę komunałów.
    Im państwo mniej się wtrąca tym lepiej dla państwa.
    Zarządzanie odgórne już przerabialiśmy.