  • Data: 2012-10-15 21:54:05
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 21:13, witek pisze:
    > Albo płacę im za godziny, które dla mnie poświęcają.
    > Albo płacę im określoną sumę, którą uzgodniliśmy za wiedzę, którą
    > chciałbym aby się ze mną podzielili
    > albo płacę za dostęp do danych, które ktoś juz ma, a mi są potrzebne i
    > wyjdzie mi taniej, jeśli je po prostu kupię niż sam będę próbował zebrać.

    Ale nie płacisz za wszystko. Nie płacisz za używanie nut, alfabetu,
    kolorów, cytatów z dzieł historycznych czy za jakiś fajny sposób nauki
    zapamiętany ze szkoły który wymyślił pewien nauczyciel.

    Chciałbyś za takie rzeczy płacić? Za prostokąt z zaokrąglonymi rogami
    (Apple) Chciałbyś żyć w takim świecie?

    Tego wszystkiego mamoną nie da się policzyć czy tak łatwo stosowanym
    pojęciem własności z dopiskiem "intelektualnej"

    Nikt nie obiecał że będzie łatwo.
    Właśnie szukam roboty w DTPie w drukarni. Już nie jest tak pięknie jak
    parę lat temu kiedy miałem do wyboru 3 stanowiska pracy. Ludzie odchodzą
    od papieru. Powoli ale jednak odchodzą.
    Kogo mam winić? Kolegę z sąsiedniego biurka, który sporo się ode mnie
    nauczył a teraz zaniża stawkę godzinową? Niech mi płaci odszkodowanie?