    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ucieczka strazniczki
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <x...@4...net> <sj682q$77n$1@gioia.aioe.org>
    <19he4yxfzadbj$.13ph5om79wws2$.dlg@40tude.net>
    <lYL5J.346813$Fd_a.253212@fx08.ams1>
    <6158203d$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <sj9dvt$vha$1@gioia.aioe.org>
    <z5l31j6qa5y9$.15uz3osgm1fsp.dlg@40tude.net>
    <615a1b9f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <sjeduj$1pdo$1@gioia.aioe.org>
    <615aff58$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <sjf1rj$1t4t$1@gioia.aioe.org>
    <615b39b4$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <sjfe4v$75g$1@gioia.aioe.org>
    <615b773b$0$538$65785112@news.neostrada.pl> <sjh0ok$oe0$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 5 Oct 2021 14:24:09 +0200

    On Tue, 5 Oct 2021 10:01:23 +0200, Kviat wrote:

    > Ale co ma piernik do wiatraka?
    > Piszemy o mordowaniu, o publicznym systemowym upokarzaniu i
    > prześladowaniu ludzi.
    > Tylko debil może twierdzić, że przed wojną ludzie nie wiedzieli co się
    > dzieje i tylko niewinnie parzyli psycholom herbatę w sekretariatach.

    Przed wojna ludzie cos tam wiedzieli, tylko ze akurat masowego
    mordowania nie bylo.
    Wiec wiedziano jakie ustawy norymberskie sa, wiedziano, ze bojowki
    hitlerowskie moga Zydow poturbowac czy ponizyc, wiedziano, ze raz sie
    zdarzylo wybijanie szyb wystawowych.

    Wiedziano tez, ze Zyd jak chce, to moze sobie wyjechac.
    I niech spierdala. Tylko bez majatku.

    Potem przyszedl pazdziernik 1939, zaczeto robic getta ... ale nie w
    Niemczech, w Polsce.

    No i jeszcze wiedziano, ze sa obozy koncentracyjne, gdzie komunisci,
    homoseksualisci, jehowi, imigranci i inny wrzod na zdrowej tkance
    narodu byl wychowywany przez prace i dyscypline.
    Zydzi poczatkowo nie, chyba, ze zasluzyli.

    > Ale ogarniasz, że z tym "naszym państwem podziemnym", to ty wyjechałeś?

    A ty z jakas pomrocznoscia ...

    > Co ma wspólnego nasze państwo podziemne z tym, że jakaś sekretarka w
    > obozie koncentracyjnym parzyła psycholowi herbatę i dostała takiej
    > pomroczności, że nie widziała co się tam dzieje?

    Co by jednak nie mowic, to nasze panstwo podziemne przygotowalo
    raporty o masowym mordowaniu Zydow i przekazalo sojusznikom.
    Tylko, ze przygotowalo, jak to mordowanie mialo miejsce, a wiec od
    1943, choc mordowanie na srednia skale zdarzalo sie i wczesniej.
    A nasi zachodni sojusznicy ... co z tym zrobili, i dlaczego tyle?

    J.