  • Data: 2008-05-06 17:00:14
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Maj, 14:12, Sebcio <s...@n...com> wrote:

    >         Wspólnota sobie może... Natomiast co do wątpliwości czy dom
    > wielorodzinny jest miejscem publicznym. Z definicji, miejsce publiczne
    > jest miejscem dostępnym dla bliżej niekreślonej liczny osób (M.
    > Bojarski, W. Radecki, Kodeks wykroczeń z komentarzem). Zgodnie z tą
    > definicją dom wielorodzinny jest miejscem publicznym i zakłócanie
    > spokoju mieszkańców jako wybryk wypełnia znamiona art. 51 KW.
    >
    >         Inna sprawa że Policja a w szczególności Straż Miejska unika jak się da
    > interwencji w takich wypadkach, bo zwykle to jakieś przewrażliwione
    > babcie zawracają im dupę bezzasadnie.

> [...]

    Dom tak, ale wtedy wszyscy mieszkancy musieli by zglosic. Jak pisalem
    mialem identyczna sytuajce bo sasiad zamontowal sobie subwoofer na
    rurze od kaloryfera i bedac pokoju obok slyszalem lomot jakbym sam
    puszczal swoja wieze na full. SKonczylo sie to po wezwaniu
    dzielnicowego i pisma do administracji na tym ze pokazalem mu ze mam
    lepszy sprzet i zapetlone valkirie Wagnera to dobra bron
    psychologiczna.