  • Data: 2008-05-08 11:46:16
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad...
    Od: zxc <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wilddziki wrote:

    > znasz sytuację z autopsji czy kolega koledze opowiadał ? Wcale w danym

    niestety znam z autopsji...
    myslisz ze spiesza sie do takich "niewygodnych" zgloszen?
    kiedys przyjechali po 40min... bylo po fakcie, mam nadzieje ze chociaz
    mieli powod...

    > momencie nie musi być hałasu. Wystarczy świadek a często wystarczy sam
    > zgłaszający. Jak nie wierzą, to nagrać, przy dzisiejszej technice można to

    i co ci po nagraniu? przeciez zawsze latwo je "sfabrykowac" - tyle ci
    powiedza
    a co do swiadkow - gdzie ty mieszkasz ze masz wkolo takich uczynnych
    ludzi, sasiadow? ktorzy jak przyjdzie co do czego beda musieli zeznawac
    itd... chetnie sie przeprowadze ;)

    > łatwo zrealizować. Choć nie podejrzewam żeby nie uwierzyli na słowo. Nikt
    > normalny dla jaj sobie policji nie wzywa. Zobaczą że matka z 1.5 rocznym

    oni tez sobie z tego zdaja sprawe, ale co w przypadku podobej sytuacji
    gdzie brak matki z 1.5 dzieckiem - co by bylo gdyby dajmy na to bylo
    siedmioletnie dziecko, albo jakis maturzysta, albo czlowiek wracajacy z
    roboty, ktory chce odpoczac we wlasnym domu?
    jakie to ma znaczenie dla sprawy?
    na litosc brac policjantow, a pozniej ewentualnie sad? - nie ma tak
    dobrze :)