    From: "Anna B USNET" <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezwłasnowolnienie czy... ?
    Date: Sat, 31 Jan 2009 17:25:10 +0100

    > Spróbuj. Twój ojciec jest dorosły i chyba nie zniedolężniały? Dlaczego
    > musisz poświecać swoje życie dla jego kaprysów? Moze psycholog uświadomi
    > Ci parę spraw.

    Jest już po sześćdziesiątce. Czy jest zniedołężniały? Funkcjonuje jeżeli
    można nazwać funkcjonowaniem ustawianie pod swoją całą gamę dziwactw,
    uciekanie od życia i najmniejszych obowiązków gdzie własna kąpiel jest tylko
    jednym przykładem. Dla czego muszę poświęcać swoje życie czyli coś czego od
    dwóch lat fizycznie nie ma tego nie wiem. Może dla tego że zamiast myśleć o
    sobie i walczeniu o spadek zostałam wierząc że będzie inaczej i uda mi się
    zrobić jeszcze z tego coś na kształt chociaż pozorów normalności jak matka.
    Psycholog może uświadomić mi tylko to co wiem sama a mianowicie że jeżeli
    wrócę ,,do życia" to wszystko będzie lepiej ew. podobną brednię. Niestety do
    życia nie mogę wrócić bo odnoszę wrażenie że ,,jest źle ale to nasze źle i
    lepsze to niż jakiekolwiek zmiany" plus ,,po mnie to nawet potop" a niesty
    wszystko co narośnie ja będę musiała i tak prostować nie mając już na to
    czasu ani środków. Pozdrawiam Anna