  • Data: 2009-02-03 20:54:31
    Temat: Re: Ubezwłasnowolnienie czy... ?
    Od: "Anna B USNET" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego nie musisz spisywać bo on nie jest ubezwłasnowolniony i tylko on sam
    > ponosi za siebie
    > odpowiedzialność prawną i finansową. Jedynie kiedy kiedyś umrze a
    > pozostawi po sobie więcej długów niż majątku
    > to będziesz musiała przyjąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza albo go
    > odrzucić - ale to przekaże problem
    > dalszym spadkobiercom jeśli będą istnieć.

    Jezeli tacy spadkobiercy nie istnieja a ja nie zgodze sie (tzn. fizycznie
    nie bedzie ze mna zadnego kontaktu bo wyjade) przyjac majatku bede w jakis
    sposob odpowiedzialna za ojca i wszystkie ew. klopoty jakie po sobie
    pozostawi? Czy fizycznie moge spokojnie sobie zyc w innym kraju nie
    zastanawiajac sie co zostalo za plecami?

    W jaki sposob mam odzyskac moja 1/4mieszkania?

    Do opisanych wyzej funduszy mam jakies prawa a jezeli tak jak do tego sie
    zabrac?

    Pozdrawiam Anna