  • Data: 2009-02-04 08:46:41
    Temat: Re: Ubezwłasnowolnienie czy... ?
    Od: "Anna B USNET" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Co sie odwlecze, to nie uciecze. Jak ojciec narobi długów, a Ciebie
    > odnajdzie ktos po latach od jego śmierci, to będziesz te długi spłacać.
    > Jeśli odrzucisz spadek po ojcu - przejdzie on na Twoje dzieci.

    Czyli stryczek albo Wenezuela tudziez inny Meksyk.... Radosc mnie rozpiera
    :-(

    > Ojciec, póki co, odpowiada sam za siebie. Może pozwać Cię o alimenty,
    > jeśli nie będzie sam w stanie się utrzymać.

    Ojciec ma 2k zl co miesiac emerytury co jest i tak tylko kropla w morzu
    "jego potrzeb" do spelniania wielu "potrzebnych" rzeczy z ktorych wiele
    okazuje sie nie potrzebnych ew. nie wiem co ale wyrzucic trzeba itp. itd. Na
    prawde nie ma innej rady? Dodam ze na emaile tak Centrum Pomocy Rodzinie jak
    i Miejski Osrodek Opieki Spolecznej jest zdecydowanie gluchy. Bede musiala
    przejsc sie osobiscie chociaz dodajac do tego moj pesymizm to checi ruszenia
    czterech liter sa tak samo wielkie jak wiara w pomyslne dla mnie zalatwienie
    sprawy................

    > Założyć w sądzie sprawę o dział spadku. Z prawomocnym wyrokiem iść do
    > komornika, żeby ojcu pieniądze wyrwał razem z bebechami. Albo olać sprawę
    > i zacząć żyć własnym życiem, na zasadzie - "łatwo przyszło - łatwo
    > poszło", a w ramach zabezpieczenia siebie i własnych dzieci przed skutkami
    > działalności ojca już teraz zrzec się spadku po nim.

    Mieszkanie niech zgadne skoro ojciec ma wiekszosc nie rusze. Fundusze
    akcyjne wyplacone byly 2lata temu i co z nich zostalo boje sie az myslec.
    Gdzie sa tez nie wiem. Pozostaje faktycznie tylko sie spakowac i jechac
    mozliwie jak najdalej jak najmniej zostawiajac namiarow na siebie.

    Pozdrawiam Anna