eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUS/Kansas: Federal Judge halts Kansas governor's order limiting church gatherings to 10 › Re: US/Kansas: Federal Judge halts Kansas governor's order limiting church gatherings to 10
  • Data: 2020-04-19 13:23:59
    Temat: Re: US/Kansas: Federal Judge halts Kansas governor's order limiting church gatherings to 10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-19 o 09:35, A. Filip pisze:
> [...]
    lly-order-limiting-church-gatherings-10

    > Można po polsku *ale*:

    Nie umiesz przetłumaczyć, bo nie znasz angielskiego.
    Nawet nie wiesz jak to zrobić w translatorze.
    Wkleiłeś skądś tekst

    > 1. Chyba jeszcze do mediów w Polsce się nie przebiło

    Do Ciebie tym bardziej.

    > 2. Nawet jak się przebije to podwójne zdziennikarzenie
    > (hamerykańskie i polskie) zrobi z tego jeszcze bardziej politykę niż prawo

    Może być od razu przetłumaczenie polskie jak chcesz się już popisać.

    > *Na razie* angielski jest "pierwszym językiem świata".
    > Kiedyś na pewno się to zmieni ale raczej nie za mojego życia.

    Więc już teraz fora ze dwora! Won do Ameryki póki jeszcze żyjesz.