    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 12 Oct 2021 14:42:10 +0200

    On Tue, 12 Oct 2021 14:23:25 +0200, Kviat wrote:

    > Bo te wyniki analizowali debile, którzy nie bardzo ogarniają sytuację i
    > nie wiedzą z czym mają do czynienia. A o tym jak działa internet, to
    > wiedzą tylko z plotek u cioci na imieninach.
    > W przeciwieństwie do JFa i milicjanta z usenetu.
    > Mogli najpierw zadać pytanie na grupie, to by się od nich dowiedzieli
    > jak się otrzymuje wiarygodne wyniki. Nie zapytali, więc na pewno zrobili
    > to źle i mają złe wyniki.

    No ale nie wiesz jak oni to robili, nie wiesz jakie mieli zadanie, tzn
    za co mieli placone, nie wiesz co potrafia, nie czytales raportu,
    czyli nic nie wiesz.
    Za to masz glebokie przekonanie, ze to wysokiej klasy fachowcy, ktorzy
    na pewno wszystko uwzglednili.

    Wysokiej klasy fachowcy zasiadaja np w komisji Macierewicza :-P

    J.