    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Date: Sun, 23 Jun 2024 13:17:15 +0200

    W dniu 21.06.2024 o 17:28, io pisze:

    > No to właśnie mówię, że nie jest wszędzie zagrodzone bo niektórzy
    > wiedzą i może sparzyli się na utrudnianiu dostępu. Nie musiałem
    > chodzić na policję więc nie wiem czy i jakie ewentualnie wybiegi by
    > stosowali. Jak by stosowali to może/pewnie udziałowcami są i nie mają
    > interesu podejmować sprawy. Tak z wszystkim robią.

    Nie sparzyli się i odgradzanie wody następuje lawinowo, bo nie ma komu
    egzekwować prawa w tym kraju. I nie próbuj iść w ilość że to niby gdzieś
    tam są miejsca gdzie nie ma odgradzających siatek bo to bez znaczenia.
    Postawi  jeden łachmyta metr odgradzającej dostęp do wody siatki to już
    powinien mieć na karku policjanta z mandatem i nakazem jej ściągnięcia.

    > Więc właśnie dlatego wszyscy mogą z niej korzystać. Bo przecież nie po
    > to jest wszystkich by nie mógł nikt albo tylko wybrani.

    KORZYSTAĆ, ale nie zawłaszczać dla siebie. W przypadku minerałów nie ma
    opcji jak w przypadku poziomek w lesie.

    > No właśnie dlatego bym nie wpuścił, że ziemia moja jest a nie wszystkich.

    Jesteś tylko dzierżawcą tymczasowo gospodarującym na wydzielonej działce.