  • Data: 2024-06-23 15:18:18
    Temat: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2024 o 13:15, Trybun pisze:

    > Poziomek jest dosyć i odrastają. Póki co licencjonowanie ich zbioru
    > byłoby niepoważne. Tymczasem minerałów na ziemi nie przybywa. Jeżeli
    > godzisz się żeby jakiś cwaniak z wykrywaczem zaczął je zawłaszczać na
    > swoje potrzeby, to wybacz, ale chyba z Tobą jest coś nie tak.

    Wybaczam :) Ale mnie faktycznie facet z wykrywaczem nie przeszkadza, bo
    ja z wykrywaczem nie chodzę, więc i tak niczego nie znajdę.

    Gorzej gdy inny facet zakłada firmę wydobywania kamyków z ziemi (może za
    kopertę?) i dewastuje hektary terenu.

    Tak więc to kwestia skali i dlatego nie piętnował bym zbieracza amatora,
    który zbiera to, czego inni nie znajdą.

    Sam też do świętych nie należę i gdy potrzeba mi taczka piasku do budowy
    grilla to kopię dół i po sprawie. (U mnie tereny piaszczyste, węgla nie
    wykopię). :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.