  • Data: 2006-06-15 20:10:18
    Temat: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie można zgłaszać głosy przeciwne? Bo jestem zdania, że to nikomu
    > nie pomoże, a wielu ludziom może uprzykrzyć życie. W sporej części
    > zresztą niesłusznie. Kto, jak kto, ale ksiądz powinien znać i umieć
    > zastosować w codziennym życiu podstawowe kanony wiary. Ten o miłości i
    > wybaczeniu podobno jest najważniejszy. Jaki sens ma teraz wałkowanie
    > tego, czy czasem ktoś nie okazał się ćwierć wieku temu słabym
    > człowiekiem?

    Dodac do tego dylematy typu:
    "albo zycie czlonka rodziny, albo wspolpraca"
    "albo brak pracy i glodujace dzieci, albo wspolpraca"
    "albo wiezienie i katorgi dla przyjaciela, albo wspolpraca"

    Dodac do tego takich ludzi:
    "wspolpracuje z SB, zeby za nieszkodliwe informacje zyskac mozliwosc
    dezinformacji w waznej chwili"
    "oficjalnie niech sie nazywa, ze wspolpracuje, ale zawsze jakos sie wykrece
    sianem"
    "moze uda mi sie zalatwic jakiegos aparatczyka zorganizowanymi falszywymi
    donosami"

    Dodac do tego takie dzialania SB:
    "napiszemy panu X. kartoteke, ktora udupi go na cacy, jak Solidarnosc
    dojdzie do wladzy"
    "pozbieramy haki na pana X., w szczegolnosci takie, przez ktore moglby
    stracic zaufanie rodziny i znajomych"
    "pracy tego naszego waznego wspolpracownika nie bedziemy rejestrowac, zeby
    nie zostal najmniejszy nawet slad po jego dzialaniach"
    "spalimy teczke tego pana, zeby po dojsciu do wladzy "S." mogl nadal po
    cichu dzialac"

    Nie chce mi sie wiecej wymieniac...

    Pozdrawiam,

    Tiger