  • Data: 2024-05-14 23:45:00
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2024 o 12:41, J.F pisze:

    > Sredniowiecze minęło, a kara śmierci znacznie póżniej, albo jeszcze
    > nie. Kaci są wśród nich, bo u nas chyba dawno nie było egzekucji.
    >
    > Za to sie uśmiercanie trochę zautomatyzowało.
    > No i nie wiem - jest specjalny kat, czy po prostu strażnik więzienny w
    > ramach obowiązków.
    >
    > Zreszta widać - 5 czy 10 musi skazanca doprowadzić, umieścić
    > w odpowiednim miejscu, a potem ktos jeden za dzwignię pociąga.
    > I jeszcze może miec satysfakcję z dobrze wykonywanej pracy,
    > i uznanie wsród sąsiadów ...

    Była taka sprawa kiedyś w sądzie jak matka czy ojciec (mało pamiętam) na
    oczach sędziego i wszystkich wyciągnęła pistolet i wymierzyła
    sprawiedliwość mordercy swojego dziecka bo sąd albo uniewinnił, albo dał
    bardzo niski wyrok. Nie uważam jej za kata chociaż postąpiła jak kat,
    sama wymierzyła wreszcie sprawiedliwość. Jej już nie zależało na tym czy
    pójdzie do więzienia czy nie.

    --
    animka