  • Data: 2024-05-10 12:51:13
    Temat: Re: Trzecia płeć 2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 May 2024 11:16:41 +0200, Trybun wrote:

    > W sumie to nie wiem o co Ci chodzi, myślisz że jak ktoś planuje masowy
    > mord to przestraszy go widmo wysokiej kary więzienia?

    Nie masowy. Mały, zwykły. Zona, teściowa, wspólnik, itp.

    Jak pomyśli, ze w razie wpadki, to 5 lat posiedzi ...

    > Druga sprawa jest
    > taka że takie mordy to nie sprawa jakichś "urodzonych morderców", czyli
    > psychotycznych degeneratów którzy nie potrafią i nie mogą inaczej
    > funkcjonować w społeczeństwie, a najczęściej kogoś sprowokowanego i kto
    > działa w afekcie.

    Masowe?
    Nasze sądy nie uznają tego za afekt, skoro musialeś bron kupic,
    amunicje, zabrać to na wyspę czy do szkoły, i jeszcze jak tam jest
    impreza.

    To jest premedytacja.

    No ale jak takiego osobnika cos jest w stanie tak bardzo zdenerwować
    ... to skąd wiadomo, ze go drugi raz nie zdenerwuje ?

    J.