eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrudne chwile obowiązku meldunkowego › Re: Trudne chwile obowiązku meldunkowego
  • Data: 2010-08-11 08:35:09
    Temat: Re: Trudne chwile obowiązku meldunkowego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr [trzykoty] pisze:
    >> Może Cię to przerazi, ale... tak samo jak w tej chwili. Czyli mając
    >> na uwadze faktyczną ilość mieszkańców i ich przekrój społeczny (oparty
    >> na badaniach, a nie na fikcyjnych danych z meldunków).
    >
    > Sądzisz, że nikt nie wykorzystuje danych z ewidencji ludności tylko przy
    > każdej byle okazji zleca badanie...?

    Na pewno ktoś wykorzystuje, czyli wiadomo że otrzymuje błędne dane i
    na tej podstawie marnuje pewnie publiczne pieniądze. Nic nowego.

    > No to będziemy mieli więcej badań, fajnie, podatnicy zapłacą.

    Czasami jaki jest koń, każdy widzi.

    >
    >>> Co z sytuacjami kryzyskowymi (...)
    >>> ewakuacji czy uwięzionych w gruzach...
    >>
    >> I do tego potrzebne są meldunki?
    >
    > Wali się budynek, jak szybko sprawdzić ile mogło być tam osób? Jak

    A po co sprawdzać? Ratuje się dopóki można, a nie dopóki odnajdzie
    się 10 osób, bo tyle jest zameldowanych.


    > szybko wytypować konkretnie tych, którzy potencjalnie mogli tam być? Jak
    > oszacować wielkość ludzi do ewakuacji w Pipidówku Dolnym, jeśli ostatnie
    > badanie demograficzne było tam 20 lat temu...?

    Są różne sposoby, to nie moja wina, że ich nie dostrzegasz, pragnę
    tylko zauważyć, że na nic się zda meldunek, w sytuacji, kiedy 70%
    młodzieży z Pipidówka pracuje i mieszka w metropolii bez meldunku.

    >
    >> W US się zgłasza adres zamieszkania.
    >
    > A z naszego projektu wynika, że u nas będzie pełna "wolność", państwo
    > nie będzie zbierać danych. Akurat! Na piechotę będziemy biegać i

    Nic takiego nie wynika - obowiązek aktualizacji adresu w US pozostaje.

    > bezsensownie zmieniać te adresy, tyle, że w dzisiątkach innych
    > państwowych urzędach, wyrabiając nowe dokumenty.

    Nie łapię - zostawmy meldunek, aby obywatele nie musieli zmieniać
    adresu? Przecież teraz też muszą - od US, poprzez wydział komunikacji, a
    na bankach i kontrahentach kończąc.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1