  • Data: 2010-08-11 09:25:22
    Temat: Re: Trudne chwile obowiązku meldunkowego
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Np. tak jak w USA od 200 lat.

    Czyli zgłaszanie adresu? W projekcie mowa jest o liwkidacji bazy adresowej.

    >Z wyjątekim wędrowania dokładnie tak to funkcjonuje już teraz,

    Gdzie tak działa, bo nie zauważyłem? Jakoś do skarbówki trzeba samemu wysłać
    lub iść, prawo jazdy osobno i osobiście zmienić, dowody rejestracyjne
    również... Po co?!!!

    >Niestety pozbawia bardzo istotnych informacji takich jak to gdzie
    >mieszkałem
    >5 lat temu i ile wtedy moje dziecko miało wzrostu.

    Nie tylko, pozbawia równiez informacji o adresach osób, które nie mają prawa
    jazdy, samochodu, albo NIP-u (np. dzieci).