  • Data: 2010-08-11 12:50:49
    Temat: Re: Trudne chwile obowiązku meldunkowego
    Od: "mm" <m...@n...nic.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1371.htm
    > http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/ustawy/1371_u.htm
    >
    > Art. 74.
    >
    > 1. Od dnia 1 stycznia 2014 r. znosi się obowiązek meldunkowy.
    >
    > 2. Ilekroć w przepisach prawa jest mowa o zameldowaniu na pobyt stały lub
    > zameldowaniu na pobyt czasowy, od dnia 1 stycznia 2014 r. należy przez to
    > rozumieć miejsce zamieszkania, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 23
    > kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn.
    > zm.[9])).

> [...]

    No nie wiem, nie rozumiem...
    Czytałem projekt ustawy dwa razy i nie widzę większych zmian,
    oprócz nazewnictwa i kilku dodatkowych utrudnień i papierów...
    Zamiast "zameldowania" wprowadza się przecież nowe twory:
    "zarejestrowane podstawowe miejsce zamieszkania"
    oraz "zarejestrowane dodatkowe miejsce zamieszkania",
    które są obowiązkowe i podlegają takim samym restrykcjom jak
    obowiązek meldunkowy.
    Dzisiaj w DO jest adres zameldowania, a w myśl nowych przepisów
    w urzędzie, trzeba będzie starać się o wydanie dokumentu:
    "zaświadczenia o zarejestrowanym podstawowym miejscu

    --
    mm