eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrefny towar - co zrobic? › Re: Trefny towar - co zrobic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Trefny towar - co zrobic?
    Date: Sun, 11 Dec 2011 14:22:38 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 54
    Message-ID: <jc2ar3$k0d$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jc0l1i$1ec$1@inews.gazeta.pl> <8...@...krakow.pl>
    <jc27jt$t9d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1323609763 20493 193.238.180.163 (11 Dec 2011 13:22:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Dec 2011 13:22:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <jc27jt$t9d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693643
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-11 13:27, MS pisze:
    > W dniu 2011-12-11 12:36, Jacek Midura pisze:
    >
    >> Kto udzielił gwarancji? Producent, sprzedawca, jeszcze ktoś inny?
    >
    > Gwarancji udzielił sprzedawca (zarejstr. jako firma akcesoria/serwis
    > GSM) dając kartę gwarancyjna z paragonem.
    >
    >>> Po odebraniu przesyłki okazało się, że jest uszkodzony - jak
    >>> się później okazało wada elektroniki. Odesłałem w ramach gwarancji.
    >>
    >> Do kogo? Do producenta, sprzedawcy, do jeszcze kogoś innego?
    >
    > Do sprzedawcy.
    >
    >
    >>> I pierwsze pytanie: czy to nie zamierzone oszustwo jeśli w momencie
    >>> odbioru telefonu był zepsuty?
    >>
    >> Niekoniecznie.
    >
    > Telefon nie mogł sie uszkodzic podczas transportu bo był profesjonalnie
    > zapakowany w podwójna folie z bąbelkami. Elektronika nie pada nagle...
    >
    >
    >>> Po naprawie (minęło kilka dni ) wrócił do mnie znowu uszkodzony, i znowu
    >>> zawiodła elektronika. A więc to nie siła wyższa a zwyczajnie trefny
    >>> towar.
    >>
    >> Trefny? To znaczy niekoszerny czy kradziony?
    >
    > To znaczy że niekradziony ale po prostu zepsuty, chciał sie pozbyć bubla.
    >
    >
    >> A potrafisz *udowodnić*, że sprzedający był świadom uszkodzenia?
    >
    > Mozna by było to udowodnic, robiąc zdjecia płyty głownej i porównując je
    > z płyta po zwrocie z naprawy. Jesli cos było wymieniane albo
    > dolutowywane to oba obrazy beda niepowtarzalne. Ale juz po ptokach...

    Dlaczego w ciągu 10 dni nie odesłałeś tego telefonu żądając zwrotu
    pieniędzy?
    Dlaczego nie wysłałes skargi do Allegro, że już po ptokach?


    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1