eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTowar niezgodny z umową? › Re: Towar niezgodny z umową?
  • Date: Sat, 10 Dec 2011 20:45:34 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.9.2.24) Gecko/20111101
    SUSE/3.1.16 Thunderbird/3.1.16
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Towar niezgodny z umową?
    References: <jbguel$o0r$1@inews.gazeta.pl> <jblvoc$fui$1@inews.gazeta.pl>
    <jbm8e3$qmq$1@mx1.internetia.pl> <4edf16e1$1@news.home.net.pl>
    <4ee119d7$0$8438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1baed$1@news.home.net.pl>
    <4ee1c99b$0$8457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1deec$1@news.home.net.pl>
    <4ee1ea26$0$8452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee1ebb0$1@news.home.net.pl>
    <4ee1f4b3$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ee20cb6$1@news.home.net.pl>
    <4ee221ca$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4ee221ca$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4ee3b6df$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1323546335 91.206.96.25 (10 Dec 2011 20:45:35 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 47
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:693610
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 09.12.2011 15:57, Piotrek pisze:

    >>> Ale to nie jest kwestia czyjejkolwiek głupoty tylko dość oczywistego
    >>> faktu, że zapewnienie żądanego czasu rozwiązania problemu w rozsądnych
    >>> cenach po prostu wymaga standaryzacji środowiska.
    >>
    >> I ono jest bardzo mocno zestandaryzowane.
    >
    > Miałeś szanse rzucić okiem na specyfikację supportowanych konfiguracji
    > dla dowolnego software z komercyjnym supportem?

    Często jest to taki sam dupochron, jak certyfikowanie switcha pod
    systemy operacyjne... Switch działa na sprzętowej warstwie sieci i
    generalnie wali go, jaki system operacyjny korzysta z danej sieci.

    Ale certyfikaty zgodności dumni producenci sobie naklejają.

    > Z komercyjnym, czyli takim że płacisz i wymagasz.
    >
    > A nie takim, że płaczesz i czekasz aż ktoś się ewentualnie zlituje.
    > Albo, że sam wpadniesz o co kaman. Co w przypadku obcego kodu, nieco
    > bardziej zaawansowanego niż "Hello, world!" nie musi być trywialne.

    Człowieku, opanuj się! Inicjator wątku jest klientem - zamówił za
    określone pieniądze rozwiązanie o określonych cechach i z określonym
    wsparciem.

    Najwyraźniej zamówione wsparcie było zerowe (skoro w przypadku awarii
    zajmował się nią jakiś "informatyk" niezwiązany z firmą sprzedającą
    rozwiązanie) i byłoby takie NIEZALEŻNIE od użytego sprzętu!

    Gdyby zaś było na poziomie "naprawa w ciągu max. godziny od zgłoszenia
    awarii" to problemem sprzedającego byłoby wywiązać się z umowy - znowu
    niezależnie od użytego sprzętu.

    [ciach]

    >>> ChGW co się zmieniło. Zmiany testowane na jednym serwerze z biedronki
    >>> zupełnie inaczej zadziałały na produkcyjnym serwerze z biedronki.
    >>
    >> Znaczy się coś spieprzyłeś i jesteś dupa nie administrator.
    >
    > No offence, ale jednak nie wiesz o czym piszesz. Spróbuj po roku, albo
    > nawet po miesiącu, kupić w biedronce *dokładnie* taki sam sprzęt.

    Twierdzisz, że u producenta "prawdziwego serwera" kupisz identyczny
    nawet po 10 latach? ROTFL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1