    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Date: Fri, 19 Oct 2007 22:58:39 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 19 października 2007 21:55
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ffb24t$5at$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Jakiej propagandy porażki? Na podstawie rozmaitych informacji wyrabiam
    > sobie swoją opinię.

    Tylko mam wrażenie, że jednostronną, skoro mówisz, że jestem be, a do tego
    nic w życiu mi nie wyszło. Bo to, że w końcowym okresie mojej działalności
    miałem kilka zatargów z dwoma osobami z Rybnika nie znaczy, że cała moja
    działalność w PLUGu była porażką.

    > W końcu jesteś aktywnym uczestnikiem grup dyskusyjnych
    > od lat, piszesz tzw. blog (ostatnio co prawda pusty), nie jesteś osobą
    > nieznaną w pajęczynie, o Tobie też piszą. A że ze wszystkiego się taki czy
    > inny wizerunek wyłania, to już tak jest.. środowisko zawsze nam "gębę"
    > przyprawia, a sieć to też takie środowisko.

    No i sam przyprawiasz pisząc jaki ja jestem anty i do dupy... Ale wyobraź
    sobie, że czasami otrzymuję listy z pochwałami tego co robiłem czy robię.

    > Akurat do kościoła to niespecjalnie chodzę, ale zu zammen do kupy
    > wrzuciłeś mnie do zupełnie innego worka, niż choćby wiekowo przynależę.

    Sęk w tym, że ja cię w zasadzie do żadnego worka nie wrzucam i
    nadinterpretujesz. W szczególności nie mam worków wiekowych. Ty rzuciłeś
    debilem, więc wrzuciłem cię do worka bojówek TVN. Może i się pomyliłem, ale
    wrzucałem w obronie właśnie wrzucania do wora fanatyków wszystkich
    starszych czy wszystkich katolików. Akurat uważam, że Tata Grzybek i Jego
    Familijo nie mają wiele z KK czy nawet chrześcijaństwem wspólnego.

    > Akurat o to wcale Cię nie podejrzewałem.

    Ciebie jest ewidentnie dwóch :D

    > Zatem miłość do PiSu jest tu oczywista, bo Ci do nich najbliżej mentalnie.

    > Tristan najchętniej wstąpiłby w
    > szeregi PN (partii niezadowolonych), ale takowej jeszcze nikt nie
    > założył. :D

    No widzisz, bo z niezadowolenia biorą się działania twórcze do zmiany... :D

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl