    From: <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Thuje z posadzeniem - jaka rekojmia
    Date: Fri, 1 Jun 2012 16:01:10 +0200

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4fc36117$0$14163$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb
    .com...

    | Jestem głęboko przekonany, że sprzedawca zalecił rośliny podlewać a nie
    | przelewać i zamordować.

    Sprzedawca sprzedal z posadzeniem 100 drzewek na wiosne 100 srzewek na
    jesien.
    Jedne i drugie kazal podlewac na umór - twierdzil ze im wiecej tym lepiej.
    Kubików szło tyle że głowa boli.
    Jesenne były już podlewane sporadycznie. Te sa ladne i nie uschla zadna.
    Wiosenne podlewane na umor czesciowo uschly - jakies 15%
    Co ciekawe uschly tam gdzie byly podlewane najwiecej np przy
    nieszczlenosciach zlaczek weza do podlewania.
    Sprzedawca te wiosenne jescze na jesien przycinal.
    Mial nawet pretensje ze byly za malo podlewane - co ciekawe jesenia
    uschniete byly chyba 3 sztuki.
    moim zdaniem sprzedawca nie ma pojecia o rosilnach i udzielil zlej porady.
    Teraz probuje sie wymigac.