  • Data: 2022-01-31 10:19:14
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:43, Uzytkownik pisze:
    > Akurat to wiem, bo sam przeszedłem covid i to dość ciężko. Miesiąc
    > wyjęty z życiorysu, a następnie prawie rok dochodziłem do siebie.

    Mnie zaraziła zaszczepiona dwoma dawkami żona.

    2 tygodnie osłabienia normalna grypa.

    I cholera wie czy chorowałem już 3 czy więcej razy ;-)

    Zawsze się znajdzie delikwent z gorszym stanem.

    Za to pochowałem teścia i chrzestnego bo szpital zajmował się tylko
    covidem i miał w dupie inne choroby. Teścia wysłali do domu i następnego
    dnia zmarł a chrzestny dziwnym trafem po zawale dostał w szpitalu covida
    i "umarł na covida"

    Także ten...