  • Data: 2022-01-31 10:13:49
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 22:24, Shrek pisze:

    > Horban, wikipedia, cdc, pfizer, ministerstwo...
    >

    > Następny do kolekcji, co nagle twierdzi, że szczepionki nigdy nie
    > zapobiegały chorobom:) Skąd was biorą?

    Cholera jasna!

    To jak to jest? Szczepionka miała mieć skuteczność 95%

    To co to znaczy? Ja to rozumiem że jest 5% szansy aby zachorować na covid.

    A potem się zrobiło że przed cięzkim zachorowaniem

    A potem się zrobiło że przed śmiercią

    A potem się zrobiło że tylko zmniejsza obłożenie szpitali

    To jaka realnie jest teraz skuteczność tych szczepionek? 50%