  • Data: 2022-01-31 08:49:26
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-30-stycznia-2022 o 12:31, Shrek pisze:

    > No i? Z niektórymi rzeczami po drodze mi z konfą, z niejkturymi z
    > katotalibanami a z niektórymi nawet z naczelnikiem. NIe rób sobie nadzieji:P

    To po hooooj wklejasz cały czas tą stopkę?

    Bo modne? Bo jesteś jak chorągiewka na wietrze? Ile Ty masz lat? ;-)

    PS. Ja też w całości się z konfederacją nie zgadzam albo ciągle dorastam
    do tego bo lata komuny w głowie jednak spustoszenia poczyniły ;-)

    W zasadzie powinienem w stopce pisać: "Jebać FASZYSTÓW z lewicy" ;-)