  • Data: 2022-01-30 22:26:13
    Temat: Re: Testy na covid w pracy [O "wyższości" szczepień na kowid nad szczepieniami na grypę]
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2022 o 12:01, t-1 pisze:

    > Skuteczne czy nieskuteczne kwestia osobnicza.
    > Mój brat po 3 szprycach właśnie choruje.
    > Spora, bystrzejsza część społeczeństwa, już wie,  iż zostali
    > zmanipulowani, ale niestety idą w zaparte, bo im wstyd się przyznać,
    > że zrobiono im sieczkę z mózgu.

    No widzisz, a ja po 2 zakażeniach covidem (pierwszy przeszedłem ciężko,
    a drugi już łagodnie) i pełnym zaszczepieniu, miałem później kilkukrotny
    kontakt z ludźmi chorującymi na covid i zero kolejnych problemów. Jak
    widać już się uodporniłem. Nie wiem do końca czy jest to zasługa
    przebycia choroby czy też zaszczepienia się. Faktem jest, że po 3
    miesiącach od przebycia covid pierwszym razem, zachorowałem drugi raz.
    tyle, że za drugim razem czułem się źle raptem 3 dni.