eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTemat wraca jak bumerang, ale odpowiedzi nie mogę znaleźć - Praca w Anglii › Re: Temat wraca jak bumerang, ale odpowiedzi nie mogę znaleźć - Praca w Anglii
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Temat wraca jak bumerang, ale odpowiedzi nie mogę znaleźć - Praca w
    Anglii
    Date: Sun, 15 Apr 2007 12:47:39 -0500

    "sjastrz" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:evt9i4$ke5$1@news.onet.pl...

    > Czy przemilczenie tej sprawy będzie dobrym posunieciem i nie zawracać
    > sobie tym głowy?

    zajrzyj na pl.soc.prawo.podatki.

    Źródłem informacji dla US może być
    a) życzliwy sąsiad
    b) jakaś instytucja angielska, bo jednak podatek jakić ci tam potrącili,
    więc to nie jest tak, że nic o tobie nie wiedzą.
    c) ty sam

    Jeśli chodzi o punkt b) to raczej wątpliwe, żeby takowa instytucja sama z
    siebie wyskoczyła z pomysłem przekazania tej informacji do Polski, ale może
    się trafić.
    punkt a) jest niestety nieprzewidywalny
    jeśli chodzi o punkt c) to o ile nie przeholowałeś w zarobkach, to raczej
    się nie pochwalisz, ale o ile nie pracujesz i nagle kupiłeś sobie samochód
    to US się ciebie zapyta skąd miałeś pieniądze na zakup i wówczas sam się
    wygadasz.

    Więc zastanów się czy te parę złotych jest warte zastanawiania się przez
    najbliższe 6 lat.